17 Januari 2011

Hai, kelas pagi dimulakan hari nie... Smbung pembentangan... Pastu, klas sampai 1145... Waktu rehat jumpa Miss SIa, kaunseling kejap... huhuhuhu... Agak mencabar juga di situ tadi... Tapi ada dia, jadi sukar sikit bagi kami nak bercerita... Menyampuk jer...

Time hanta buku pula ada buku hilang, dahla 2 lagi 2... bukannya 1 pun... sakit hati adala nie... huhuhu... Tak tau ke mana tuju buku itu... Hurm... Pastu, meeting Minggu Bahasa Inggeris pulak dah... Huhuhuhu... Harap2 aku berjaya bersama2 mereka dalam menjlankan minggu tersebut nanti... Esok nak jumpa Mdm Hai pla pasal minggu tersebut...

Pastu, kuar gi pasar, kuar makan and ambik printer jess... Hurm, melilau-lilau dulu di Parkson, Hatrick aku buat ker Parkson... Pastu, balik...

Malam pula aku buat blog baru... http://kelvinandreas90.blogspot.com/... Benda untuk ELE jer kat situ... Hehehehe... Then, aku dapat msj daripada Hubert, aku dimasukkan ke JPP... Hurm... Macm manala nak melalui sem ini... Adush... Pengsan mode...

Kla, Chow dulu...

1 comments:

Ahmad Muslim January 18, 2011 at 8:07 AM  
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

About this blog

Followers

About Me

My photo
Young, analytical and responsible
Powered By Blogger

Total Pageviews

Powered by Blogger.