7 Januari 2011

Hurm, bagaimana nak mula yer? Anyway, sori la semua bab lama x blogging kat cnie... rindu gak sebenarnya... hahahhaha...

Anyway, Belated Christmas to all my friends as well as Happy New Year to all of you... Saya x dapat nak tulis kat cnie time cuti sebab jarang on9... so, terbengkalai la pula jadinyer... Saya sendiri pun bingung juga sebenarnya bagaimana nak update blog... Lama sangat tak update...

Aku sekarang nie tengah nak improve BI aku bab ada seorang budak nie, dia teror gak BI, jadi nak ikut jejak langkah dia la... Baca buku BI sebelum tido... Hurm, mungkin ini azam baru saya setelah mengenali org tersebut...

Just like my others friends, nak improve BI saya bab sem nie blaja BI pulak... Terpaksalah nak cover banyak benda... Saya nie nak kata teror pun xla, vocab saya ni x memuaskan agak terukla...

hahaha... Lupakan pasal itu, akunak cerita pasal mesej... Saya nie suka bersms... Jadi, kalau x bersms, macam x sempurna je hidup... Pi, kawan-kawanku nie suka pikir macam-macam... Aku suka bersms jerla... Ada gak yang perli aku cakap aku punya post kat FB banyak sangat... Mana x, nak org bersms dengan saya, pi x juga menjadi... (Aku tau kwan2 aku nie memain jer)...

Tadi mengecat rumah MR Wilfred, rasa best gakla dapat bekerja sebentar... hahahha... JAdi ketua pengajian pula agak mencabar... Setakat nie, saya berjaya lalui... Walaupun x sampai seminggu... hahahaha... BIG dan Minggu BI akan datang... Saya harap saya dapat laksanakannya dengan sebaik mungkin...

Pray 4 me people... hehehehe... MGBU... :)

0 comments:

Post a Comment

About this blog

Followers

About Me

My photo
Young, analytical and responsible
Powered By Blogger

Total Pageviews

Powered by Blogger.