20 Januari 2011

Dah dua hari aku x post benda kat blog nie... hehehehe... Entahla... Dalam dua hari nie, macam2 gak dah aku lalui... Sakit hati ada, gembira ada... Hurm... Besala lumrah kehidupankan? hehehehehe...

Manusia memang begitu... Aku tau sukar bagiku untuk menyatakan perasaan kita dengan terbuka... Kadang-kadang, ada manusia x suka bila buat begitu... aku pula merasakan bahawa tidak selesa jika aku berbuat demikian. bukan mudah untuk Berhadapan dengan pelbagai situasi yang menyulitkan, tapi sejauh manapun aku rasakan aku lemah, tapi aku masih mampu berdiri dan menyatakan abku boleh lakukan dan aku boleh hadapi semua ini...

Dalam dua hari nie, aku memang mengalami sedikit kesukaran... Ada juga yang sengaja menyakitkan hatiku demi kepuasannya... Aku x tahu, kenapa ada juga manusia berperangan sedemikian, seolah-olah aku mempunyai hutang dan masalah kepadanya.. Pelik... Dan aku juga heran kenapa tiba-tiba orang berubah, daripada kita berkawan, tiba2 angin berubah menjadi lawan... Ada juga yang macam kaki penghasut, suka menghasut x tentu pasal... Bitch gelarannya yang aku berik... Itupun dia sendiri yang sering berbicara demikian... Opps... Terlebih sudah...

Dah, malas dah nak berbicara tentang perkara itu... Perkara paling best, hari ini dah mula panas kembali... Matahari merindui diriku... huhuhu... Kan bagus kalau kita dah bergaduh, tapi macam matahari, dia akan memberikan cahayanya kepada kita walaupun kita dingin kerana hujan selama beberapa hari... Cheh, merapu banyak dah aku nie...

Kla, chow...

0 comments:

Post a Comment

About this blog

Followers

About Me

My photo
Young, analytical and responsible
Powered By Blogger

Total Pageviews

Powered by Blogger.