8 JANUARI 2011

Ok, pagi nie ku bangun pukul 8 pagi... Bangun nak cuci baju, and mesej orang ramai yang perlu ku mesej... Pastu, aku masih baring je sambil menunggu Mr Wilfred mesej, then dia mesej aku suh datang rumah dia untuk mengecat pada pukul 10. Tapi aku terpaksa melakukan sesuatu, kerana kawan-kawan aku x dapat datang... Sori Mr Wilfred... hehehehe...

Pastu tu aku bangun, on9 kejap, sampai jam 10 pagi, pastu cuci baju dan nak jemur baju setelah mandi... Pi hari macam nak hujan, terpaksala aku jemr baju di aras atas untuk mengelakkan basah balik...

Pas 2, bersiap nak gi makan, makan pun order... Balik dari makan, adikku chat via FB cakap bapaku jatuh dari moto dekat traffic light... Nasib baik x teruk sangat... Pastu, aku dapatkan skrip skenario untuk tutorial BI Isnin depan, kami bahagikan tugas dan aku dapat skrip yang agak pendek... heheheh... SOri geng2ku...

Pastuku, ku tengok muvie Sister Act... Bestlah crita tu, air mataku bergenangan time dorang menyanyi lagu I Will Follow You... Best sangat rasanya... Aku pun rasa teruja bab dorang choir sangat best...

Pastu, aku tido jap and sampai jam 5 petang... Plan nak gi main badminton, pi gim tutup, terpaksa gi jogging... Then buat keputusan nak gi jog kat pantai, last-last beli panggang... hahahaha...

Hehehe... pas makan di pantai, balik dan duduk kejap... Pastu, kawan ting 6 chat jap, n then gi mandi... Dan aku mula menunggu mesej orng ya... Ternyata, aku silap... Ada juga orang ingat kat saya... dia mesej aku dulu la... hahahahha... Macam x sangka jer... Harap2 xda ribut mcam biasaler... hehehehe...

Kul 8.30-10 malam, belatih script role play utk Isnin tok... Harap2 dapat ingat... Aku rasa nk tido awal hari nie... daa.... see u all tomorrow...

Peace all....

0 comments:

Post a Comment

About this blog

Followers

About Me

My photo
Young, analytical and responsible
Powered By Blogger

Total Pageviews

Powered by Blogger.